Początek serwisu

Gdy już mamy podstawowe sprawy załatwione (lokum, sprzęt, oprogramowanie) możemy zacząć szukać klientów. Będziemy ich klasyfikować po przez dwa rodzaje: klienci prywatni i firmy. Klienci prywatni są wszędzie. Są to osoby, które są w naszym otoczeniu bardzo często a najczęściej są to znajomi. Przy informowaniu klientów musimy zapewnić, że nasz serwis informatyczny będzie najlepszym rozwiązaniem dla klienta i jego portfela. Dobry by było gdy przy tym będziemy rozdawać wizytówki lub ulotki z kontaktem do nas i małym opisem dojazdu do naszego serwisu. Klienci , z którymi możemy zrobić większy biznes to firmy. Tutaj prócz ogłoszeń w gazecie i ulotek potrzebujemy szczegółowego planu naszych ofert które możemy przedstawić w firmach które będziemy kolejno odwiedzać. Gdy uda nam się sprzedać nasze oferty firmy będą chciały podpisać z nami umowy serwisowe. Polegają one na konkretnym określeniu co należy do naszych obowiązków jak i zapewniamy stały serwis informatyczny. Ile możemy zarobić? Przy 30-35 usługach instalacji oprogramowania, naprawy sprzętu czy usuwaniu robaków miesięczny przychód wynosi około 5000 tysięcy złotych. Oczywiście cennik naszych usług stalami sami na podstawie rynku komputerowego.

Cześć, jestem Anna i bardzo interesuję się techniką. Od zawsze to było moją pasją, a teraz mam możliwość się tym z wami podzielić. Mam nadzieję, że wgłębicie się w lekturę mojego bloga.
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)